اردوهای جهادی اردوهای جهادی .

اردوهای جهادی

نکات مهم تدریس داوطلبانه

مسئولیت های داوطلب
یک معلم داوطلب در صورت لزوم یک مکان آموزشی خالی را اشغال می کند. این جای خالی ها از نظر طراحی وجود ندارد. آنها همیشه حداقل به دو دلیل ارائه می شوند. کمبود معلم برای تصدی آن مناصب واجد شرایط است. کمبود بودجه کافی برای چنین برنامه هایی.

در مورد آموزش انگلیسی ، توجه به این نکته مهم است که دنیای تجارت نسبت به زبان انگلیسی مغرضانه است. این امر برای کشورهایی که به طور رسمی این زبان صحبت نمی شود ، یک ضرر ایجاد کرده است.

همچنین یک مسئله بزرگتر برای کشورهای فقیر وجود دارد به این معنا که آنها به دلیل کمبود پاداش کافی ، کار دشوارتری در جذب معلمان با استعداد و بومی زبان دارند. به همین دلیل است که نیاز به معلمان داوطلب وجود دارد.

اعتماد به نفس کسب کنید: برای اکثر داوطلبان ، این اولین تجربه آنها در تدریس است. از آنجایی که آنها فقط داوطلب هستند ، به آنها فرصت می دهد تا به مدت کافی و بدون فشار کار کنند تا اعتماد به نفس پیدا کنند.
تفاوت ایجاد کنید: بیشتر جوامع در بستر داوطلبان ضعیف هستند. این نشان می دهد که هر مزایایی که دریافت می کنند راهی طولانی برای ارزش افزودن به زندگی آنها خواهد داشت.

https://jihadi-camps.123blog.ir/post-44501.html
با افراد جالب ملاقات کنید: داوطلبانه می تواند به شما کمک کند با افراد مختلفی ملاقات کنید و دوستان جدید پیدا کنید.
بخشی از یک جامعه باشید: داوطلب شدن در یک جامعه به شما کمک می کند تا به سرعت حسن نیت ایجاد کنید. شما در نهایت یک خانواده جدید خواهید داشت.
مهارت های جدید را بیاموزید: اگر فردی در یک کشور خارجی داوطلب شود ، به عنوان مثال ، در آمریکای جنوبی به انگلیسی تدریس می کند ، احتمال انتخاب زبان اسپانیایی افزایش می یابد.
یک چالش بپذیرید: جوامع نیازمند داوطلب اغلب دارای مسائل اجتماعی هستند. جدا از بحث مالی ، ممکن است یک داوطلب مجبور باشد این مسائل را بپذیرد تا با دانشجویان ارتباط برقرار کند.
لذت ببرید: خوب ، نهایت لذت را ببرید.

متاسفانه ما در کشورمان شاهد بسیاری مناطق محروم هستیم که حتی امکانات ابتدایی برای تحصیل کودکان در آن منطقه فراهم نیست.
کودکان در این مناطق به دلیل نبود امکانات، خیلی کم پیش می‌آید که فرصت درس خواندن پیدا ‌کنند.
اما، با وجود کمبود امکانات و تجهیزات و نبود میز و نیمکت و گاهی حتی معلمی برای تدریس، باز هم هستند کسانی که با مهربانی و بی هیچ چشم داشتی به صورت داوطلبانه به تدریس در این مناطق می‌پردازند و امید به آینده را در قلب کودکان و نوجوانان این مناطق، روشن می‌کنند.


برچسب: تدریس داوطلبانه به کودکان کار، تدریس داوطلبانه، خیریه، کودکان فرشته اند،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۶:۵۴ توسط:داوطلب خیریه موضوع: نظرات (0)