اردوهای جهادی اردوهای جهادی .

اردوهای جهادی

تاثیر نقش داوطلبانه و تدریس داوطلبانه در جوامع

نقش داوطلبانه: مشاور تحصیلی در اوایل دوران کودکی
مهارت های ارائه و آموزش به اکثریت غیر انگلیسی زبان VSO برجسته ترین سازمان توسعه بین المللی در جهان است که از طریق داوطلبان برای مبارزه با فقر فعالیت می کند. با کار در 24 کشور در سراسر جهان ، نقش منحصر به فرد ما در توسعه بین المللی قرار دادن داوطلبان متعهد با سازمانهایی با دقت انتخاب شده است که مهارتهای آنها می تواند بیشترین تأثیر را داشته باشد. شما به عنوان یک داوطلب VSO در فقیرترین جوامع جهان زندگی و کار خواهید کرد. با به اشتراک گذاشتن مهارت ها و تجربه منحصر به فرد خود ، به تولید ایده های جدید و روش های جدید برای انجام کارها کمک می کنید ، و به جوامعی که در آنها کار می کنید کمک می کنند تا خود را از فقر نجات دهند ما در مورد ارائه راه حل های سریع نیستیم ، اما در عوض ما بر تغییر طولانی مدت و پایدار تمرکز می کنیم ، که بر نسل های بعدی تأثیر می گذارد. به عنوان یک داوطلب VSO به ما بپیوندید و به ما کمک کنید تا در جهت چشم انداز جهان بدون فقر تلاش کنیم.

صلاحیت ها و رفتار

در VSO ما معتقدیم که پیشرفت فقط با همکاری مشترک امکان پذیر است. خواه بخواهید به عنوان یک کارمند به ما بپیوندید ، یا به عنوان یک داوطلب که در کشور خود ، خارج از کشور یا آنلاین کار می کنید ، روند انتخاب ما شامل ارزیابی بر اساس این شایستگی های اصلی است:

• توانایی داشتن ذهن باز و محترمانه
• قابلیت انعطاف پذیری و انطباق با شرایط جدید
• امکان تسهیل تغییرات مثبت و ایجاد روابط کاری پایدار
• توانایی جستجو و اشتراک دانش

موقعیت های برابر

VSO فرصت های برابر را ارتقا می دهد و برای یک نیروی کار متنوع ارزش قائل است.

کمک هزینه

به عنوان یک داوطلب VSO ، مهارت های خود را به صورت تمام وقت در اختیار جوامع محلی خواهید گذاشت. VSO هزینه های سفر ، واکسیناسیون ، اسکان و بیمه درمانی شما را به همراه کمک هزینه زندگی محلی که با ارز محلی پرداخت می شود ، پرداخت می کند. این کمک هزینه هزینه های معقول زندگی در کشور را تأمین می کند ، اما برای ارسال پول به خانه کافی نخواهد بود. همچنین برای کمک به هزینه های جاری خود در خانه برخی از کمک های مالی دریافت خواهید کرد.

https://jihadi-camps.123blog.ir/post-44501.html


برخی از زمینه ها در مورد VSO

از 60 سال پیش که VSO شروع به کار کرده است چیزهای زیادی تغییر کرده است. ما از یک موسسه خیریه انگلستان به یک سازمان توسعه جهانی واقعاً تبدیل شده ایم. فقط در سال 2016/2017 ، ما با بیش از 7000 داوطلب از سراسر جهان و از همه زمینه ها برای ارائه خدماتی که در زندگی تقریبا 2.6 میلیون نفر در 24 کشور محل کار تأثیر داشته است ،  کار کردیم. برنامه های ما در زمینه های بهداشت ، آموزش و معیشت ، با تأکید فزاینده بر مقاومت در برابر ، پاسخگویی اجتماعی ، جنسیت و شمول اجتماعی تمرکز دارند. ما معتقدیم که پیشرفت تنها زمانی امکان پذیر است که با هم کار کنیم و مشارکت های قوی برای تحقق تغییرات مثبت بسیار مهم هستند. به همین دلیل است که ما با بیش از 500 سازمان شریک ، از دولت های محلی و ملی ، تا مشاغل ، سازمان های غیردولتی ، سرمایه گذاران ، موسسات خیریه و گروه های اجتماعی کار می کنیم. در حال حاضر ، بیش از 30٪ از مردم ما از داخل کشوری که در آن کار می کنند استخدام می شوند و ما همچنان به رشد سهم داوطلبان جامعه و ملی در برنامه های خود ادامه می دهیم. ما همچنین تعداد بیشتری داوطلب را از یک کشور در حال توسعه به کشور دیگر می فرستیم. با این حال ، دید ما ثابت مانده است. برای ساختن جهانی بدون فقر.

ما به عنوان عضوی از جامعه در قبال اعضای دیگر هم، مسٔولیم.
ما می‌توانیم با انجام فعالیت‌های داوطلبانه به بهبود اوضاع کشور، هرچند کم، کمک کنیم. پس بیاییم بی‌تفاوت نباشیم.
در این مقاله ما سعی کردیم تا توضیحی در رابطه با تدریس داوطلبانه در مناطق و مکان‌های مختلف با شرایط متفاوت به شما بدهیم.
همه ی ما باید بدانیم که تحصیل کودکان می‌تواند تاثیر بسزایی در آینده‌ی آن‌ها و حتی آینده‌ی علمی کشور داشته باشد و تدریس داوطلبانه در موسسات خیریه یکی از راه‌های کمک به تحصیل کودکان است.

https://jihadi-camps.123blog.ir/post-44501.html


برچسب: تدریس داوطلبانه به کودکان کار، تدریس داوطلبانه، خیریه، کودکان فرشته اند، تدریس داوطلبانه به کودکان بیمار،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۷:۲۱ توسط:داوطلب خیریه موضوع: نظرات (0)