اردوهای جهادی اردوهای جهادی .

اردوهای جهادی

راههای اصلی تدریس داوطلبانه چگونه است؟

تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که شاید افراد بسیاری در جامعه باشند که مانند سایرین، از امکانات ساده‌ی تحصیل که حق همه‌ی انسان‌ها است، محروم می‌باشند؟
می‌دانید که بیشتر این عزیزان، بزرگترین حسرت زندگی‌شان نشستن و درس خواندن، تدریس داوطلبانه به کودکان کار پشت همان نیمکت هایی است که من و شما به سادگی پشت آن‌ها می‌نشستیم و درس می خواندیم؟
خیلی‌هایمان حتی از آن فراری بودیم و قدر آن را نمی‌دانستیم، درحالی که آن نیمکت‌ها برای بسیاری از محرومین کشور، آرزویی دست نیافتنی بوده و هست …

داوطلب در فعالیت های مربوط به آموزش
آموزش در خارج از کشور یکی از محبوب ترین انواع داوطلبانه است . به عنوان یک معلم ، شما معمولاً به آموزش کودکان در جوامع محلی در موضوعاتی مانند انگلیسی ، ریاضی ، جغرافیا ، علوم و علوم رایانه کمک خواهید کرد. همچنین فرصتهای داوطلبانه زیادی برای آموزش بزرگسالان وجود دارد که غالباً مشتاقند مهارتهای انگلیسی ، رایانه ای خود را نیز بهبود بخشند و مهارتهای حرفه ای بیشتری کسب کنند.

GivingWay طیف گسترده ای از آموزش فرصتهای داوطلبانه در خارج از کشور تدریس داوطلبانه به کودکان کار ، از جمله آموزش ریاضی ، انگلیسی ، گردشگری محلی ، مهارتهای ارتباطی ، آموزش تجارت برای زنان ، بهداشت و بهداشت ، مهارتهای زندگی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

تدریس داوطلبانه به کودکان بیمار فقط مختص کودکان کار و کودکان مناطق محروم؛ با مشکلات اقتصادی و فرهنگی و کمبود امکانات نمی باشد، گاهی کودکان در اثر مبتلا شدن به بیماری‌های خاص، ناچار به ترک موقتی تحصیل و بستری شدن در بیمارستان می‌شوند که این امر بسیار برای این کودکان و خانواده‌هایشان ناراحت کننده است.

تغییر شخصی
کار زیاد: وقتی داوطلبان کافی نباشند ، افراد موجود بیش از حد کار می کنند.
بی حوصلگی: هنگامی که داوطلبان زیادی برای موقعیت های آموزشی وجود دارد ، ممکن است معلم کار بی معنی انجام دهد.
از لحاظ عاطفی بیش از حد مالیات خورده اند: مشخص شده است که این اتفاق می افتد اگر دانش آموزان درگیر چالش های جدی داشته باشند. درگیر شدن با این چالش ها می تواند تدریس داوطلبانه به کودکان بیمار فشار عاطفی زیادی به معلم وارد کند.
مدیران بی اثر: عدم برقراری ارتباط از طرف مدیر داوطلب.
منفی نگری از طرف همکاران: ممکن است کارمندان و همکاران مانند شما غیرت خاصی نداشته باشند و سعی کنند علاقه فرد را ناامید کنند.
عدم تقدیر از کارکنان
از دست دادن علاقه به علت
از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که همیشه دلیل به عهده گرفتن نقش یک معلم داوطلب را بخاطر بسپارید زیرا ، حتی اگر این مزایا هم برای خود او و هم برای بشریت بسیار زیاد است ، اما مشکلات نیز به قدری عظیم هستند که می توانند نظر افراد را نسبت به کل تغییر دهند. اندیشه.

معلم داوطلب باید همیشه نیت خود را برای مقابله با چالش در مرحله اول بخاطر داشته باشد و اجازه ندهد که شک و تردید ایجاد شود.


برچسب: تدریس داوطلبانه به کودکان کار، تدریس داوطلبانه، خیریه، کودکان فرشته اند،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۴:۱۸ توسط:داوطلب خیریه موضوع: نظرات (0)